Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΕΣΑΡΕΣΤΕ

  • Αισθάνεστε ανασφάλεια καθώς οι τεχνικοί σας “ξεπετάνε”

  • Τρέμετε τη μέρα που δεν θα έχετε καθόλου “σύστημα”

  • Ακούτε τις ίδιες δικαιολογίες όταν κάτι πάει στραβά

  • Ο κόσμος καίγεται και σπάτε τα τηλέφωνα να βρείτε το ΙΤ

  • Ντρέπεστε μήπως έχετε ξεμείνει στη δεκαετία του 90

  • Εκνευρίζεστε με τα απρόοπτα τεχνικά προβλήματα

Έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ότι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας!

Corporate

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Απεριόριστο remote support
  • ✔️ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ✔️ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ✔️ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ✔️ IT Strategist
  • ✔️ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • 🟡 Backup and Disaster Recovery

Standard

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Απεριόριστο remote support
  • ✔️ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ✔️ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ❌ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ❌ IT Strategist
  • ❌ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • 🟡 Backup and Disaster Recovery

Essentials

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Περιορισμένο remote support
  • ❌ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ❌ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ❌ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ❌ IT Strategist
  • ❌ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • ❌ Backup and Disaster Recovery

❌ = Δεν περιλαμβάνεται ✔️ = Περιλαμβάνεται 🟡 = Επιπρόσθετα

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΗ ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ

Επιλέξτε το επιθυμητό πακέτο ΙΤ support
Δωρεάν αιτήματα (tickets) / μήνα
30
32
Σύνολο / μήνα (€) 

Οι υπηρεσίες, οι αυτοματισμοί και τα εργαλεία που χρειάζονται για την εποπτεία του ΙΤ μιας επιχείρησης για να λειτουργεί απρόσκοπτα και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Παράλληλα, επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξης να εκπαιδεύεται στο περιβάλλον της επιχείρησης και να επιλύει οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει γρηγορότερα.

Οποιοδήποτε ερώτημα/πρόβλημα απευθύνεται στους αναλυτές μας προς απάντηση/επίλυση.

Υπάρχουν όρια χρήσης στα αιτήματα (tickets) που μπορείτε να υποβάλλετε δωρεάν κάθε μήνα. Σε περίπτωση που υπερβείτε το όριο, χρεώνεστε επιπλέον 45€ ανά ticket.

Αν χρειαστείτε βοήθεια εκτός συμβατικού ωραρίου (Δε-Πα 9πμ – 5μμ) – έχετε πρόσβαση σε τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης: Δε-Σα 9πμ-9μμ.

Προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες μιας τυπικής μικρής-μικρομεσαίας επιχείρισης (patch management, endpoint security, aniphish, κλπ).

Προϊόντα και υπηρεσίες για επιχειρήσεις που διατηρούν ευαίσθητα δεδομένα, ή/και δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως: χρηματιστηριακές, φαρμακευτικές, δικηγορικές εταιρείες, κλπ.

Το antivirus δεν είναι τίποτε άλλο από ένα εργαλείο (από τα πολλά που χρειάζονται). Το basic/advanced IT security είναι μια μεθοδολογία (που ενσωματώνει διάφορα εργαλεία) για να περιορίσει τα ποσοστά επιτυχίας μιας κυβερνοεπίθεσης.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΕ 3 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ…