Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΕΣΑΡΕΣΤΕ

  • Αισθάνεστε ανασφάλεια καθώς οι τεχνικοί σας “ξεπετάνε”

  • Τρέμετε τη μέρα που δεν θα έχετε καθόλου “σύστημα”

  • Ακούτε τις ίδιες δικαιολογίες όταν κάτι πάει στραβά

  • Ο κόσμος καίγεται και σπάτε τα τηλέφωνα να βρείτε το ΙΤ

  • Ντρέπεστε μήπως έχετε ξεμείνει στη δεκαετία του 90

  • Εκνευρίζεστε με τα απρόοπτα τεχνικά προβλήματα

IT Services model - TotalCare 4 pillars
1

Έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ότι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας!

Corporate

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Απεριόριστο remote support
  • ✔️ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ✔️ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ✔️ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ✔️ IT Strategist
  • ✔️ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • 🟡 Backup and Disaster Recovery

Standard

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Απεριόριστο remote support
  • ✔️ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ✔️ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ❌ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ❌ IT Strategist
  • ❌ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • 🟡 Backup and Disaster Recovery

Essentials

  • ✔️ IT Oversight
  • ✔️ Περιορισμένο remote support
  • ❌ Άμεση προτεραιότητα (κρίσιμα <15′)
  • ❌ BASIC IT Security (συμπ. software)
  • ❌ ADVANCED IT Security (συμπ. software)
  • ❌ IT Strategist
  • ❌ Τηλ. έκτακτης ανάγκης (εκτός ωραρίου)
  • ❌ Backup and Disaster Recovery

❌ = Δεν περιλαμβάνεται ✔️ = Περιλαμβάνεται 🟡 = Επιπρόσθετα

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΗ ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗ

Επιλέξτε το επιθυμητό πακέτο ΙΤ support
Δωρεάν αιτήματα (tickets) / μήνα
30
32
Σύνολο / μήνα (€) 

Οι υπηρεσίες, οι αυτοματισμοί και τα εργαλεία που χρειάζονται για την εποπτεία του ΙΤ μιας επιχείρησης για να λειτουργεί απρόσκοπτα και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Παράλληλα, επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξης να εκπαιδεύεται στο περιβάλλον της επιχείρησης και να επιλύει οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει γρηγορότερα.

Οποιοδήποτε ερώτημα/πρόβλημα απευθύνεται στους αναλυτές μας προς απάντηση/επίλυση.

Υπάρχουν όρια χρήσης στα αιτήματα (tickets) που μπορείτε να υποβάλλετε δωρεάν κάθε μήνα. Σε περίπτωση που υπερβείτε το όριο, χρεώνεστε επιπλέον 45€ ανά ticket.

Αν χρειαστείτε βοήθεια εκτός συμβατικού ωραρίου (Δε-Πα 9πμ – 5μμ) – έχετε πρόσβαση σε τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης: Δε-Σα 9πμ-9μμ.

Προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες μιας τυπικής μικρής-μικρομεσαίας επιχείρισης (patch management, endpoint security, aniphish, κλπ).

Προϊόντα και υπηρεσίες για επιχειρήσεις που διατηρούν ευαίσθητα δεδομένα, ή/και δραστηριοποιούνται σε κλάδους όπως: χρηματιστηριακές, φαρμακευτικές, δικηγορικές εταιρείες, κλπ.

Το antivirus δεν είναι τίποτε άλλο από ένα εργαλείο (από τα πολλά που χρειάζονται). Το basic/advanced IT security είναι μια μεθοδολογία (που ενσωματώνει διάφορα εργαλεία) για να περιορίσει τα ποσοστά επιτυχίας μιας κυβερνοεπίθεσης.

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ…

ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ…

Giant Stride Cloud Awards
Giant Stride | IT Services | Awards

Η Giant Stride μας βοηθησε να εξασφαλισουμε και να βαλουμε το δικτυο Η/Υ σε μια ταξη.

θεωρώ ότι είναι απαραίτητο μια δικηγορική εταιρία να έχει κάποιον σε μόνιμη καθημερινή βάση να εποπτεύει το δίκτυο της και να εξασφαλίζει το back up και τη συνολική της ασφάλεια. Ίσως, διότι από πρώτο χέρι γνωρίζω ποια είναι η κατάσταση όταν δεν έχεις την σωστή υποστήριξη. Η Giant Stride μας βοήθησε να εξασφαλίσουμε και να βάλουμε όλα αυτά σε μία τάξη. Επιπλέον, για οτιδήποτε χρειαστούμε, η απόκριση τους είναι ταχύτατη!

profile-pic
Ιωαννα Στεφανακη Partner | SDK Law

Αισθανομαι πραγματικα ασφαλης μαζι τους

Η συνεργασία μου με την Giant Stride είναι εξαιρετική. Είναι πραγματικοί επαγγελματίες και κάνουν πάντοτε αυτό που λένε. Έχουν την ικανότητα να αντιλαμβάνονται τη προτεραιότητα του εκάστοτε προβλήματος, πράγμα που τους κάνει εξαιρετικά αποτελεσματικούς και άμεσους. Αισθάνομαι πραγματικά ασφαλής μαζί τους.

profile-pic
Πανος Δρουγκας Owner | 3S Chemicals